חלונות אלומיניום

יתרונותיהם של חלונות ודלתות אשר מיוצרים מפרופילי אלומיניום עולים בהרבה על אלה המיוצרים מעץ או ברזל. לחלונות ברזל ישנה נטייה גדולה לפתח חלודה וקורוזיה,  והם בעלי רמות אטימה ואקוסטיקה נמוכות מאוד. גם בחלונות העץ רמות האיטום והאקוסטיקה נמוכות ואליהם מצטרף בלאי גדול מאוד.

היתרונות של חלונות אלומיניום

האלומיניום הוא סוג מתכת יוצא דופן בתכונותיו. צפיפותו היא רק כשליש מצפיפותו של הברזל ולכן משקלו קל. זוהי מתכת נוחה מאוד לעיבוד וכן בעלת עמידות גבוהה במיוחד כנגד קורוזיה (כגון חלודה בברזל).

היתרונות העיקריים הנובעים משימוש בפרופילי אלומיניום בתעשיית החלונות והדלתות הינם עמידות גבוהה מאוד, אטימות ובידוד אקוסטי מרבי הנובעים משימוש בגומיות, מברשות ואטמים שונים, המונעים בצורה הטובה ביותר כניסה של רוח ומים ומעניקים לחלון אורך חיים ארוך במיוחד.

חשוב להדגיש גם את תהליכי ציפוי פרופילי האלומיניום בשכבת צבע או אילגון אשר מעניקים לפרופיל האלומיניום עמידות וחוזק למשך שנים רבות ללא כל שינוי בפני השטח של החלון. מסיבה זו ציפוי הצבע של חלונות ודלתות מאלומיניום נשאר עמיד לאורך זמן רב, אינו דוהה ואינו מתקלף.

בנוסף היכולת ליצור מגוון רחב של דוגמאות שונות בפרופילי האלומיניום או לחילופין מגוון רחב של מערכות אלומיניום בעיצובים שונים, לרבות: קלאסי, בלגי כפרי, מודרני וכדומה, יכולים לתת מענה למגוון רחב של סגנונות עיצוביים לבית תוך שמירה על התכונות החשובות של עמידות, איטום ובידוד.

אי אפשר לשכוח כמובן את היתרון הנוסף אשר מתקבל משימוש בפרופילי אלומיניום והוא ברמת הבטחון שהוא מאפשר ע"י שילוב מנגנוני הגנה מתקדמים המותקנים בו, החל מסוגים שונים של נעילות וכלה בתריסי גלילה המונעים גישה מוחלטת לחלון הבית ותורמים לביטחון מפני גורמים לא רצויים.

ואם אתם מאוהדי סגנון העיצוב הכפרי וחולמים על חלונות בלגים, ישנם תחליפים מוצלחים מאלומיניום שמדמים באופן מושלם את הבלגי ברזל עם כל היתרונות שהאלומיניום מעניק.

חלונות אלומיניום מבית אלוג'י

חברת אלוג'י מתמחה בפיתוח, ייצור ועיבוד של חלונות עם פרופילים של אלומיניום ומערכות מתקדמות, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ועמידה בתקנים המחמירים ביותר.

חלונות אלומיניום של אלוג'י, שפותחו באירופה ובישראל, מציעות פתרונות מותאמים אישית לכל סוגי הבנייה – מבתים פרטיים ועד מגדלי יוקרה. הן משלבות עיצוב מודרני עם ביצועים מעולים בתחום הבידוד התרמי והאקוסטי, ומציעות מגוון רחב של אפשרויות פתיחה וסגנונות עיצוביים, כולל מערכות SLIM למפתחים גדולים וחלונות בסגנון בלגי. עם דגש על חדשנות ואיכות.

חלונות אלומיניום בלגי

חלונות אלומיניום בלגי, הם בעלי מראה צר ואלגנטי עם חלוקות מגוונות. חלונות בלגים מאלומיניום משלבים את היופי המסורתי עם יתרונות טכנולוגיים מודרניים. בניגוד למקור הברזלי שלהם, חלונות אלומיניום בסגנון בלגי אינם דורשים תחזוקה, עמידים בפני קורוזיה, ומציעים אטימות גבוהה נגד מים ורטיבות. הם גם מאפשרים בידוד אקוסטי משופר בזכות היכולת להתקין זכוכית עבה יותר. חברת אלוג'י מציעה מגוון רחב של אפשרויות פתיחה בסדרת VILLAGE שלהם, כולל חלונות הזזה, ציר, ודלתות בפתיחת קיפ או דריי קיפ, המתאימים לכל חלל בבית ומשתלבים היטב בעיצובים כפריים וקלאסיים.

סוגי פתיחה של חלונות אלומיניום

חלונות אלומיניום מציעים מגוון רחב של אפשרויות פתיחה, כל אחת עם יתרונות ייחודיים המתאימים לצרכים שונים:

חלונות ציר

  • ניצול מרבי של המפתח
  • איטום ובידוד אקוסטי גבוהים
  • מתאימים לחדרים הדורשים אוורור מתמיד או בעלי לחות גבוהה
  • מאפשרים כניסת אוויר ואור מרביים

חלונות הזזה

  • חוסכים מקום בעת פתיחה
  • נוחים לתפעול
  • מתאימים במיוחד לחללים קטנים ומרפסות
  • פופולריים בתכנון מרחבי מגורים מודרניים

חלונות קיפ

  • נפתחים כלפי מעלה
  • מתאימים לחדרי שירותים, אמבטיות ומרפסות שירות
  • מאפשרים אוורור מבוקר
  • אינם תופסים מקום בתוך החדר

חלונות דריי קיפ

  • משלבים פתיחת ציר ופתיחה בהטיה
  • מציעים גמישות באוורור
  • אינם מפריעים לתנועה ולמרחב בחלל
  • מתאימים למגוון חללים בבית

אולי יעניין אתכם גם..

סוגי חלונות

  בחברת אלוג'י תוכלו למצוא מגוון גדול של חלונות לחדרי הבית השונים, סוגי זכוכיות, פרופיל מסוגים שונים ועוד. סוגי פתיחה…

מפתחים שקופים: כך תצרו מקסימום מרחב בבית שלכם

  כל  מי שבונה בית פרטי או משפץ דירה, חושב על נראות המפתחים, הדלתות, החלונות היציאות לגינה, לגג או למרפסת….

נוף בפרופיל גבוה

בידוד מקסימלי מפני חום וקור, מנגנוני פתיחה וביטחון חדשניים ופרזול המבטיח תנועה חלקה לאורך שנים. חלום החלון האולטימטיבי מתגשם עם…

logo
I would like to display a loading bar before the entire page is loaded.
דילוג לתוכן