חלון אלומיניום? עץ? או אולי ברזל?

יתרונותיהם של חלונות ודלתות אשר מיוצרים מפרופילי אלומיניום עולים בהרבה על אלה המיוצרים מעץ או ברזל. לחלונות ברזל ישנה נטייה גדולה לפתח חלודה וקורוזיה,  והם בעלי רמות אטימה ואקוסטיקה נמוכות מאוד. גם בחלונות העץ רמות האיטום והאקוסטיקה נמוכות ואליהם מצטרף בלאי גדול מאוד.

 

האלומיניום הוא סוג מתכת יוצא דופן בתכונותיו. צפיפותו היא רק כשליש מצפיפותו של הברזל ולכן משקלו קל. זוהי מתכת נוחה מאוד לעיבוד וכן בעלת עמידות גבוהה במיוחד כנגד קורוזיה (כגון חלודה בברזל).

היתרונות העיקריים הנובעים משימוש בפרופילי אלומיניום בתעשיית החלונות והדלתות הינם עמידות גבוהה מאוד, אטימות ובידוד אקוסטי מרבי הנובעים משימוש בגומיות, מברשות ואטמים שונים, המונעים בצורה הטובה ביותר כניסה של רוח ומים ומעניקים לחלון אורך חיים ארוך במיוחד.

חשוב להדגיש גם את תהליכי ציפוי פרופילי האלומיניום בשכבת צבע או אילגון אשר מעניקים לפרופיל האלומיניום עמידות וחוזק למשך שנים רבות ללא כל שינוי בפני השטח של החלון. מסיבה זו ציפוי הצבע של חלונות ודלתות מאלומיניום נשאר עמיד לאורך זמן רב, אינו דוהה ואינו מתקלף.

בנוסף היכולת ליצור מגוון רחב של דוגמאות שונות בפרופילי האלומיניום או לחילופין מגוון רחב של מערכות אלומיניום בעיצובים שונים, לרבות: קלאסי, בלגי כפרי, מודרני וכדומה, יכולים לתת מענה למגוון רחב של סגנונות עיצוביים לבית תוך שמירה על התכונות החשובות של עמידות, איטום ובידוד.

אי אפשר לשכוח כמובן את היתרון הנוסף אשר מתקבל משימוש בפרופילי אלומיניום והוא ברמת הבטחון שהוא מאפשר ע"י שילוב מנגנוני הגנה מתקדמים המותקנים בו, החל מסוגים שונים של נעילות וכלה בתריסי גלילה המונעים גישה מוחלטת לחלון הבית ותורמים לביטחון מפני גורמים לא רצויים.

ואם אתם מאוהדי סגנון העיצוב הכפרי וחולמים על חלונות בלגיים, ישנם תחליפים מוצלחים מאלומיניום שמדמים באופן מושלם את הבלגי ברזל עם כל היתרונות שהאלומיניום מעניק.

 

אולי יעניין אתכם גם..

נוף בפרופיל גבוה

בידוד מקסימלי מפני חום וקור, מנגנוני פתיחה וביטחון חדשניים ופרזול המבטיח תנועה חלקה לאורך שנים. חלום החלון האולטימטיבי מתגשם עם…

גומיות EPDM – הגומיות המומלצות לאיטום חלונות

לגומיות המודבקות במסגרת החלון בין הפרופיל לזיגוג יש חשיבות מכרעת באיטום החלונות, מניעת חדירה של מים, אוויר ואבק. לרוב משתמשים…

חלום של חלון: חלונות שעונים על כל החלומות העיצוביים

החלונות הפכו כבר מזמן לאלמנט מרכזי בעיצוב הבית והמגמה של פרופילים צרים שמאפשרים להכניס כמה שיותר נוף הביתה מאתגרת את…

logo
I would like to display a loading bar before the entire page is loaded.
דילוג לתוכן