רוכשים תריס גלילה חשמלי? דברים שחשוב לדעת

בבואכם לרכוש תריס גלילה חשמלי ישנם מספר נושאים חשובים שעליכם לדעת עוד בטרם הרכישה ולקחת בחשבון כדי שההתקנה תהיה אפקטיבית והשימוש בתריסים ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר. ריכזנו עבורכם את הנקודות החשובות:

הפעלה על ידי שלט או מתג בקיר – באפשרותכם לבחור באיזו דרך תשלטו על הפעלת תריס הגלילה. חשוב לדאוג בשלב הבניה להציב נקודת חשמל ליד כל תריס. מכיוון שלרוב לשלטים יש נטייה ללכת לאיבוד, אנו ממליצים לבחור בהפעלת התריס על ידי מתג בקיר.

התאמה לבית חכם – במידה ואתם מעוניינים לחבר את התריסים למערכת של בית חכם, חשוב מאוד להיערך לכך מראש ולעדכן את ייצרן האלומיניום ואת החברה אשר מתקינה את מערכת הבית החכם בכדי שמערכת החשמל של התריסים תוכל לשתף פעולה עם מערכת הבית החכם.

חיישנים – באפשרותכם להתקין חיישני רוח או מגע בתריסים החשמליים. חיישני רוח יסגרו את התריסים באופן אוטומטי כאשר הרוח בחוץ עוברת את הרמה שתגדירו למערכת כגבוהה. חיישני מגע יעצרו את פעולת התריס כאשר התריס יזהה כי קיים גורם אשר מפריע לפעולתו הסדירה לרבות חפצים שהונחו בטעות או אפילו בני אדם.

 

חלון או דלת הנפתחים כלפי חוץ – במצב בו מתוכנן בביתכם חלון או דלת אשר עתידים להיפתח כלפי חוץ הבית, מומלץ ביותר להתקין חיישן מגע, אשר יעצור את פעולת התריס היורד במקרה בו תשכחו לסגור את החלון או הדלת.

בטחון – תריסי הגלילה החשמליים מספקים הגנה כנגד איתני הטבע ולא פחות חשוב, מפני פורצים וגנבים. תריסי הגלילה החשמליים, ובמיוחד אלו העשויים משלבים משוכים, מספקים הגנה מירבית ומקשים ביותר על גנבים את הגישה לחלון או דלת הבית. לרוב פורצים מנסים להרים את תריס הגלילה כלפי מעלה, אולם הדבר קשה במיוחד כאשר התרים עשוי אלומיניום והינו בעל משקל רב. כמו כן קיימים בשוק מספר רב של אביזרים אשר מוסיפים לביטחון שהתריס מספק, כגון מתאמים אשר נועלים את התריס ומותקנים בתוך הארגז של התריס וכאלה אשר נועלים את התריס בחלקו התחתון מתוך פנים הבית.

 

תקלות נפוצות בתריס גלילה חשמלי

תריס נופל – תריס הגלילה מחובר באמצעות רצועות או מתאמים מנירוסטה או פלסטיק לצינור אלומיניום (ואל), אשר עליו מתלפף התריס. בדרך כלל במקרה והתריס נופל בפתאומיות זהו סימן שהמתאמים נקרעו או נשברו.

התריס לא נפתח או נסגר – קרוב לוודאי שקיימת בעיה במנוע התריס או במערכת החשמל שמחוברת למנוע.

התריס נפתח באיטיות או מייצר רעשים חשודים מאזור המנוע – קיימת אפשרות כי המנוע אשר מותקן בתריס, אינו מתאים למשקל הכבד של התריס וקרוב לוודאי יהיה עליכם להחליפו למנוע המסוגל להרים משקל כבד יותר.

טיפ חשוב בנושא תקלות במנועים של תריסי הגלילה: באם קיימת תקלה במנוע, בדרך כלל ישנה אחריות למנוע וניתן להחליפו אצל היצרן בחינם. תקופת האחריות למנועים לתריסי גלילה נעה בין שנתיים לחמש שנים בממוצע.

בכל התקלות האמורות לעיל אנו ממליצים להזמין בעל מקצוע אשר יבדוק את תריס הגלילה הפגום.

אולי יעניין אתכם גם..

מפתחים שקופים: כך תצרו מקסימום מרחב בבית שלכם

כל  מי שבונה בית פרטי או משפץ דירה, חושב על נראות המפתחים, הדלתות, החלונות היציאות לגינה, לגג או למרפסת. ניתן…

נוף בפרופיל גבוה

בידוד מקסימלי מפני חום וקור, מנגנוני פתיחה וביטחון חדשניים ופרזול המבטיח תנועה חלקה לאורך שנים. חלום החלון האולטימטיבי מתגשם עם…

גומיות EPDM – הגומיות המומלצות לאיטום חלונות

לגומיות המודבקות במסגרת החלון בין הפרופיל לזיגוג יש חשיבות מכרעת באיטום החלונות, מניעת חדירה של מים, אוויר ואבק. לרוב משתמשים…

logo
I would like to display a loading bar before the entire page is loaded.
דילוג לתוכן