איך לבחור יצרן חלונות ודלתות?

בין אם אתם בונים בית חדש, משפצים מהיסוד או מחליפים חלון קיים, עליכם לבחור יצרן חלונות אלומיניום מקצועי ובעל ניסיון מוכח בתחום.

בענף ייצור והתקנת חלונות ודלתות אלומיניום קיימים מאות בעלי מקצוע, איכות החלונות והדלתות תלויה לא רק במערכות האלומיניום אותן תבחרו אלה במידה רבה מאוד ביצרן.

ידוע כי מבחינה כספית ההוצאה השנייה בגודלה בבניית הבית היא על מערכות האלומיניום ולכן יש לשים דגש רב בכל הנוגע למפתחים המצויים בבית ומגנים עלינו מפני איתני הטבע ואיומים נוספים אשר יכולים להגיע מחוצה לו.

 

​אז מה חשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים יצרן אלומיניום?

כיום נוכל למצוא מידע רב ברחבי הרשת האינטרנטית בלחיצת כפתור ומבלי לצאת מהבית. בדקו אודות איש האלומיניום אתו אתם שוקלים לעבוד עוד בטרם תצרו אתו קשר. בדקו ביקורות של גולשים, תמונות מתוך פרויקטים שביצע ומידע מתוך האתר שלו ומתוך אתרים אחרים במיוחד מהרשתות החברתיות. ביקורות חיוביות או שליליות יכולות להיות שוות לכם הרבה כסף, אנרגיה וזמן.

אין כמו מראה עיניים – בקרו בבית העסק של איש האלומיניום והתרשמו מהמקום, איך נראה חלל התצוגה שלו, מהסדר והניקיון, מהמפעל שלו, מפרויקטים המוצגים בבית העסק ומעידים על היקף העבודה שהוא מבצע.

​המלצות – בקשו המלצות מלקוחות עבר של בעל העסק וקפצו לבקר בבתים שביצע. תוכלו לקבל המון מידע ממה שתשמעו וממה שתבינו בין השורות תוך כדי שיחה במפגש כזה, ולהתרשם במו עיניכם מאיכות העבודה.

​איכות חומר הגלם – בענף האלומיניום ישנם מספר ספקים גדולים אשר מספקים פרופילים ומוצרים משלימים. קיימים הבדלים באיכות חומרי הגלם והייצור, בסוג ואיכות הצבע ובעמידה בתקנים. בררו עם איש האלומיניום מי מספק לו את הפרופילים ובדקו אודות הספק.

​התקנה איכותית – התקנה מוצלחת תלויה בדיוק ואיכות, באטימה הרמטית ובפתיחה וסגירה קלות של החלונות והוויטרינות. ודאו שכל אלה מתקיימים בפרויקטים אותם ביצע איש האלומיניום בו בחרתם.

​שירות ואחריות – מתקבלים מאיש האלומיניום והוא זה שאמור לעמוד מאחורי האחריות אותה הוא מעניק. אנו ב- ALUG מעניקים 10 שנות אחריות על הפרופילים ועל הצבע וכל המערכות שלנו בעלות תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

 

אנו עובדים עם שורה של יצרני אלומיניום אמיניים ומקצועיים בפריסה ארצית, איתם יש לנו שיתוף פעולה הדוק לאורך שנים רבות. השותפים שלנו לדרך מקבלים מידע והדרכות תקופתיות ומעודכנים בכל המוצרים החדשים היוצאים מבית ALUG.

נשמח להפנות אתכם ליצרן מקצועי ואמין הקרוב לבית מגוריכם. בכל אופן בחירת היצרן נעשית על ידיכם, באחריותכם, ועל פי הסטנדרטים אשר יתאימו לדרישותיכם.

אולי יעניין אתכם גם..

מפתחים שקופים: כך תצרו מקסימום מרחב בבית שלכם

כל  מי שבונה בית פרטי או משפץ דירה, חושב על נראות המפתחים, הדלתות, החלונות היציאות לגינה, לגג או למרפסת. ניתן…

נוף בפרופיל גבוה

בידוד מקסימלי מפני חום וקור, מנגנוני פתיחה וביטחון חדשניים ופרזול המבטיח תנועה חלקה לאורך שנים. חלום החלון האולטימטיבי מתגשם עם…

גומיות EPDM – הגומיות המומלצות לאיטום חלונות

לגומיות המודבקות במסגרת החלון בין הפרופיל לזיגוג יש חשיבות מכרעת באיטום החלונות, מניעת חדירה של מים, אוויר ואבק. לרוב משתמשים…

logo
I would like to display a loading bar before the entire page is loaded.
דילוג לתוכן