כל הניוז על חלונות | דצמבר 2023

 

חדש! HORIZON S מערכת הרם-הזז בגרסת SLIM

מכירים את מערכת ההזזה "הרם-הזז"? התאמנו אותה לדרישות העיצוביות של כמה שפחות פרופיל כמה שיותר נוף ושידרגנו אותה לגרסת SLIM עם פרופיל צר בהרבה מהגרסה המקורית.

אז מה הייחודיות של המערכת?

מערכת "הרם-הזז" מתאימה למפתחים גדולים במיוחד (גובה כנף עד 3,500 מ"מ, רוחב עד 3,000 מ"מ ומשקל עד 400 ק"ג) ולמרות זאת תנועת הכנפיים קלה מאוד. איך זה עובד? בידית הפתיחה ישנו מנגנון שבעצם מרים את הכנף מהמסילה בעת פתיחת הידית וזה מה שגורם לתנועה של הכנף להיות קלה וחלקה למרות משקלה הכבד. אלו מערכות ותיקות הידועות גם בשם "היבה שיבה" והן נחשבות לאטומות במיוחד ומתאימות לפרויקטים בסביבת אקלים מאתגרת – רוחות חזקה, אזורים גבוהים וקרבה לים.

המערכת המקורית היתה עם פרופיל יחסית עבה, אולם לאחרונה הוצאנו גרסה חדשה וצרת פרופיל. גם פרופיל המסגרת וגם השולב האמצעי שניהם צרים משמעותית מהגרסה הקודמת יחד עם שמירה על כל היתרונות מבחינת מידות כנפיים, משקלן, תנועת הכנף החלקה והבידוד המוגבר. לכל אלה מתווסף עכשיו יתרון עיצובי משמעותי של פרופילים צרים ומערכת הזזה יפהפייה


על שולב ותפקידו החשוב בחלון הזזה

פרופיל המפגש בין שתי כנפיים במערכות הזזה מכונה גם "שולב". לשולב יש תפקיד חשוב לא רק בנראות של הויטרינה, אלא גם ברמת האיטום והבידוד שלה. מכיוון שלחץ האוויר מתנקז לחלק האמצעי של החלון, השולב חייב לעמוד בתקן כדי למנוע מעבר של לחץ אוויר ומים אל תוך החלל ולייצר אטימות מוחלטת בין החוץ לפנים.

יש מקרים בהם נשתמש בשולב מחוזק בחלק הפנימי או החיצוני של החלון, או בשניהם גם יחד. זהו שולב העשוי מפרופיל נוסף על גבי הפרופיל המקורי ומחזק אותו. איך נדע האם יש צורך בשולב מחוזק? לכל מערכת הזזה יש טבלה מלווה שמציגה 6 רמות לחץ אוויר ומים, יחד עם רוחב וגובה הכנף. הטבלה למעשה מגדירה עבורנו את המידה המקסימלית של הכנף שיכולה לעמוד בלחץ המים והאוויר והאם יש צורך בשולב רגיל או מחוזק.

בכל שולב תהיה מברשת וגומי שתפקידם למנוע מעבר של מים ואוויר ולהגביר את רמת האטימות של החלון. כמו כן ישנו אטם שליבה במשקוף העליון והתחתון שתפקידו גם כן למנוע כניסת אוויר.

המלצה נוספת, בחלק החיצוני של מערכת ההזזה אין ידית פתיחה ואנו ממליצים תמיד להשתמש בשולב מחוזק שמשמש גם כידית פתיחה.


לניוזלטר בגרסה הדיגיטלית >> https://bit.ly/Alug_newsletter_dec_23

אולי יעניין אתכם גם..

כל הניוז על חלונות | ספטמבר 2023

תשפ"ד – תחל שנה וחלונותיה! תשפ"ג היתה עבורנו שנה של עשייה מרובה בכל הזירות – בפיתוח מוצרים חדשים, באולמות תצוגה,…

כל הניוז על חלונות | מאי 2023

חדש ובלעדי – מערכת הצללה BREEZE – פתרון מושלם להצללה חיצונית   בחודשים האחרונים אנחנו עמלים על פיתוח של מערכות…

כל הניוז על חלונות | מרץ 2023

  חדש! דלת ציר SKINNY – מקסימום גובה, מינימום אלומיניום קבלו הצצה לדלת החדשה שהשקנו לאחרונה – דלת ציר דגם…

logo
I would like to display a loading bar before the entire page is loaded.
דילוג לתוכן